torsdag 17 juni 2010

Hej på er!
.
Vilket härligt väder vi har,jag njuuuuter..!
.
I går så var söta Linnea här för att hämta den fina mamma muggen
som hon vunnit
.
Och jag blev helt förälskad i hennes tunika/klänning
hon hade på sig,visst är den fin
.
ska nog ta och köpa mig en sån här i dagarna.
.
Innan jag fått posten själv i går så var det flera kunder som
var in och pratade om hemma hos reportaget
.
som var med i Hem och Insperation/Örebroarn


När jag väl fick posten så blev det ingen tid över för mig att läsa den
.
så jag fick snällt vänta tills vi hade stängt
.
Hjälp vad spännande,mitt första hemma hos....pirrigt värre..
.
.
Nu ska jag sätta fart och jobba,och i dag har vi öppet
mellan kl.16,30-18 pga att jag skall åka och göra ett inköp till butiken
.
Varmt Välkomna!
Kram Maria

5 kommentarer:

  1. Välkomna hem! Hoppas att ni har haft det skönt.
    Reportaget Hemma hos var jättefint. Vitt, vitt vitt...♥ Snyggt!
    Nu har jag sommarlov och dyker upp någon dag

    Kram annika

    SvaraRadera
  2. Jättefin tunika / blus var är det köpt?
    och jättefint repotage om er....
    ha det underbart i solen alla där ute...
    /ulrika

    SvaraRadera
  3. Jag o min kompis besökte dig i em, vilken underbar butik:)
    Dit vill jag återvända:)
    /Carin

    SvaraRadera
  4. Jättefint reportage :)

    SvaraRadera
  5. Hej Ulrika!Tunikan är köpt på H&M:-)199:-Inte illa va!/Kram Maria

    SvaraRadera