måndag 14 juni 2010

Hej allihop!
.
Hoppas ni har det bra.
.
Nu är det dags att presentera vinnaren av den fina muggen,
vi har dragit lott och den som vinner är LINNEA
som gjorde sin kommentar den 10 juni kl.09,02(hoppas det blev rätt)
.
Stort grattis till dig!
Hör av dig så jag vet om du vill ha den skickad eller komma
och hämta den här på Krusagården.
.
Och tack alla ni andra fina bloggläsare som var med
och lämnade kommentarer

Nu ska jag sätta i gång att baka så ni har nått gott att mumsa
på när ni kommer...men först ...
.
ska jag äta lite sen kvällsmat som min man
precis har gjort i ordning.
.
Jag är precis tokig i sallad,kycklingsallad,tonfisksallad,
grekisk sallad,räksallad,avakadosallad...
.
jag tror att jag tom.gillar det mer än godis(visst lät det bra*fniss*)

Nu kommer vi snart ändra öppettiderna till sommartider
här på Krusagården
.
så håll lite extra koll om ni är på väg hit inom en
snar framtid.
.
Må så jättefint så länge.
Kram Maria

1 kommentar:

  1. Jag är också tokig i sallad,så sommaren är en perfekt årstid för mig.Kommer nog in och köper mig en mugg i alla fall...Grattis till Linnea.
    Kram Ulrika

    SvaraRadera