tisdag 16 februari 2010

Te burkar


Hej!

För ett tag sen så blev jag utmanad av "min egnalilla vrå"
att visa upp vilka fina te/kaffe burkar jag använder....



utmaningen går även ut på att man ska skicka vidare
till tre av sina bloggvänner.

Så därför tar jag på mig den stora utmaningen att
skicka vidare till :

a home far away
blomsterverkstad
my home



Jag är ju en riktig teälskare,så för mig känns det lite
viktigt att jag har snygga burkar att lägga det i.

Helst dricker jag" kiss me kate",ett grönt te med
jordgubbsbitar och vitpeppar korn i..smarrigt värre.



Nu ska jag gå ut och kika vad det var för roligt som
kom till butiken...

Kram så länge

Maria

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga teburkar. Säljer du dem? Vilket märke är det? Jag är själv en teälskare och letar febrilt efter bra burkar. Hur höga är dem?

    Tack på förhand

    //Frida

    SvaraRadera
  2. Hej Frida!
    Visst är dom fina...jag har köpt dom på Nice Presenter och det är Bruka Designs teburkar.
    Dom är ca.20 cm höga.

    Ha det gott!
    Kram Maria

    SvaraRadera