söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag



Hej på er!Hoppas ni haft en härlig
Alla hjärtans dag.

Vi har i alla fall haft det jättemysigt.

Vi började med att ta oss ut i det
underbara vädret för att åka pulka
med barnen....och nej.. jag var för
feg,backen var verkligen jäääte brant.

Efter det så åkte vi hem och gjorde en
supergod middag..

Och redan i går så hade tjejerna
bestämt att dom ville baka...


..och jag som älskar allt ätbart sa ju
självklart ja..

Och tjipp tjillivipp så hade dom gjort
Kladdkaksmuffins....and i like it..



Och titta så fint det blev med vispad
grädde och socker hjärtan på.

Nu ska jag sätta mig och jäsa i soffan..
jag är aningen mätt kan man säga..

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Maria

1 kommentar:

  1. Mysig dag som ni hade. Kul att tjejerna gillar att baka. Det såg gott ut.Jag gillar inte att åka pulka för det är livsfarligt tycker jag. Vi susade i skidspåret i Kilsbergen. Sen satt vi lutade mot stugväggen i Tomasboda och njöt av solens värme och gott fika.
    Kram annika

    SvaraRadera