måndag 8 februari 2010

House Doctor



Hej på er!

Mår ni fint där ute i stugorna?

Idag har har jag smått börjat göra i
ordning i våra så kallade "dressing room",
och jag funderar kraftigt på att ha denna
juvel från House Doctor där inne..vi får
se hur jag gör..



Men visst är den väl fin?Jag har ända
sedan jag var liten älskat pigtittare
och denna har ju verkligen en klass
för sig.



Efter en eftermiddag full av funderingar
över mitt kommande projekt så gjorde
jag en riktig "latmans" middag..
kyckling wok..det är enkelt,nyttigt,
går snabbt och är supergott!

Nu väntar en myskväll i soffan med en
bunt inrednings tidningar och en stoor
kopp te.

Kram på er så länge.

Maria

3 kommentarer:

  1. Var på väg i lördags till dig men det kom annat i vägen. Kommer snart för jag vill ha de där snygga glasen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej du lilla fialotta... ;o) Det där såg nästan godare ut än plättarna.....jammie!
    Pigtittaren är ljuvligt fin, men det är ju nästan allt du har hos dig!
    Kramsing och god natt, Lillasyster Ma

    SvaraRadera