lördag 22 januari 2011

50% på nästan allt i butiken ..och så Thildes loppis såklart:)




Tvätt,tvätt och åter tvätt....
..
Har ni det också så?
Jag brukar tvätta varje dag(vilket aldrig märks)
men
nu blev det ett uppehåll på 2 dagar eftersom
jag var på mässan i torsdags
och
igår jobbade jag och sen kom Anna och Emil ,
(hon som har det fina huset i Nora)
och på kvällen var vi på middag..
..
Och vad händer....
Det blir TOTALKAOS i tvättstugan
ni
vet sådär så man får skotta sig fram för att
hitta
det man söker
och i detta fall tvättmaskinen!

Dom

här bilderna får bli mitt mål,

en välstädad och ybersnygg tvättstuga.!


Men

innan jag tar tag i det så ska

jag jobba lite i min lilla butik igen.

Det är så roligt att vara tillbaka och träffa er

alla goa kunder igen.

I dag har vi öppet 11-15

VARMT VÄLKOMNA!

Kram Tvätt tanten

3 kommentarer:

  1. Hi,hi skönt att höra att det inte bara är hos mig det är kaos i tvättstugan.Jätte fin bild den lilla,så vill jag med ha.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig,jag tvättar jämt men det märks inte!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. En sån fin tvättstuga vill jag också ha!!!
    Men nu måste det nog vara dags för ett besök hos dig.
    Kram
    annika

    SvaraRadera