söndag 16 januari 2011

I`m back....

Läängtar sååå efter våren!
..
Hej alla bloggisar!
Nu är jag äntligen tillbaka efter mitt underbara
lilla uppehåll..
och
dessutom med nytt krut i bössan:)
..
På Onsdag öppnar vi butiken
igen
och kommer att ha öppet Ons,Fre Lördag
denna vecka.
Eftersom vi åker på mässan på
Torsdag
så måste vi tyvärr ha stängt då.
..
Vi kommer att fortsätta REA med 50-70 % på allt(utom möbler 30%)
det finns fortfarande MYCKET fint kvar...
och
eftersom det blev så mycket sålt före jul
så kommer vi att fylla ett av rummen
övervåningen
men massor av finfina loppis saker..
Det ska bli kul.
Jag önskar er en fortsatt trevlig Söndag..
och
ni missar väl inte
underbart roliga Solsidan
som
börjar i kväll kl.20.00
..
Kram Maria


6 kommentarer:

  1. Spännande att åka på mässa! Då får jag komma sen och titta på alla fina saker du tog hem! :)

    Kram Ida

    SvaraRadera
  2. Som jag har väntat att du ska komma tillbaka.Jag har nog varit inne här 10 gånger om dan sista två veckorna:)Då har jag två saker att var glad för i dag,Krusagården och Solsidan.
    Kram Li

    SvaraRadera
  3. Då hoppas jag att Frun kommer förbi och hälsar på.Eller så kanske vi kan mötas upp vid mässan.?Kul att du är tillbaka!
    Kram Alice

    SvaraRadera
  4. I den där bänken skulle jag vilja sitta i på sommaren. Härligt!

    Kram Teres

    SvaraRadera
  5. Skönt att du är tillbaka igen. Har saknat dig.
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt med loppis på Krusagården.Kommer nog in på lördag.Ha det så kul på mässan.
    Kram Åsa

    SvaraRadera