onsdag 6 april 2011

Extra öppet Fredag 14-18 med fortsatt rea.

I dag blir det sallad:)

..

Det är nog en av mina favoriträtter oavsett om det

är sommar eller vinter..

Det

är som alla vet nyttigt,gott och man kan äta väldigt

mycket utan det minsta uns av

dåligt samvete:)*och det passar mig alldeles utmärkt!

..

Vi kommer att ha extra öppet på

Fredag denna vecka mellan kl.14.00-18.00

Så har du vägarna

förbi så är du varmt Välkommen att kika in hos oss!

Vi fortsätter med rea 30-70% på ALLT!

..

Något att tänka på....


Många människor försummar den lilla lyckan

medan de förgäves väntar på den stora.

Pearl Buck(1892-1973)

2 kommentarer:

  1. Hej Maria.
    Jag undrar om du möjligtvis har en tavla kvar i din lilla bod? Moster (malin Carnebrant) Köpte en hos dig i doppresent till Johan. My first year står det ovanför tavlan och sen är det 12 små bilder under där man kan sätta in bilder på bebisen.
    Jag håller tummarna att du har en, isf vill jag ha den och ber då mamma åka och köpa den av dig.

    Kram Sofia Carnebrant

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia!Jag har EN kvar:)*Håller den till dig.
    Må så gott!Kram Maria

    SvaraRadera