tisdag 10 augusti 2010

Ons öppet 14,30-18,30

Underbara sommar.....
.
Kan det bli skönare kvällar än så här
med
ljummen luft och klarblå himmel..?
.
Jag älskar sommaren så mycket
att jag
ibland undrar om jag verkligen bor i rätt land..
.
ett land där man 9 månader av 12
får
längta,vänta och hoppas på att solen ska vara framme
och
att värmen ska komma eller stanna kvar
snabbt/länge som möjligt.
.
..
Men en kväll som denna då vet jag att
Sverige
är mitt paradis...i alla fall för nu...
.
Nu ska jag njuta av lite kvällsmat på altanen
och sen ska jag se till att mina
fina barn kommer i säng.
.
Onsdag kommer vi att ha öppet mellan kl.14,30-18,30
VARMT VÄLKOMNA!
Kram på er
Maria

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig Maria,sommaren är underbar.
    Hoppas du fick en fin stund på altanen.
    Kram Alice

    SvaraRadera