torsdag 6 maj 2010

EXTRA ÖPPET PÅ FREDAG MELLAN 13-17
.
Hej på er allihop!
.
Nu har äntligen dessa under bara kuddar kommit
in igen
.
Dom är såå fina eller hur!?
_ Jag gillar ju hjärtan av alla slag som ni vet
.
så den här gången ska jag nog ha ett par till tjejernas rum.

Här bakas det för fullt och i helgen gjorde vi kolakakor,lavendelkakor
och choklad cookies..mumma
.
..och tjejerna älskar att hjälpa till
.
På FREDAG har vi extra öppet
och i dag har vi öppet som vanligt mellan 12-18
.
Välkomna
Kram Maria


4 kommentarer:

  1. Kuddarna är jättesöta.
    Kul att de vill vara med då du bakar.Det var mina också och de kan baka än i dag.
    Kram annika

    SvaraRadera
  2. Ulla Johansson6 maj 2010 kl. 21:37

    Vilken fin kudde,skulle passa fint på min säng.

    Kram Ulla

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt att baka med barnen.Ska nog göra det i helgen tror jag,och jag antar att vispskålen är ett måste,så jag får väl kika in under dagen-:)

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  4. Lavendelkakor lät spännande.Lägg gärna ut receptet på dom.
    Trevlig helg på er!

    Kram Stina

    SvaraRadera