torsdag 25 mars 2010

Hej på er go vänner!
.
Har ni det fint? Här är allt bara bra.
.
Sitter här och tittar ut på gåden som helt plötsligt är helt bar från snö..
om det inte vore för snön på gräset så skulle man
nästan kunna tro att våren är här för att stanna...
.
ja och så har
vi ju snöhögen utanför butiken så klart,den är ju


lite svår att missa..och numera är den inte bara stor..
den är svart också...!!!!
.
I dag har vi öppet som vanligt mellan 12-18
.
Och ni är varmt Välkomna!
Kram Fru Krus
(visst låter det charmigt*fniss*)

3 kommentarer:

  1. God förmiddag Fru Krus.
    Sitter också här och tittar ut över "Big Mellosa"
    Och funderar på hur i hela friden skall man göra för att få tiden att räcka till. Jag verkligen försöker att hinna allt jag tänkt att jag skall göra men jag lyckas sällan. Stryktvätten håller på att växa mig över huvudet, och tvätten lika så. Men den springer ju inte i väg, den ligger snällt kvar till en annan dag. I morgon fredag skall jag och sonen in och köpa vårskor, tänkte ta mig en tur till Fru Krus och ja du vet.
    Vi kan väl höras på telefon, i dag jobbar jag mellan 13.30-22.00 Stön.
    Skall ha utvecklingssamtal med chefen, kanke är man arbetslös i morgon, vem vet.
    Ha en bra dag
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Alltid trevligt att läsa ditt inlägg. Tänker varje vecka att jag ska cykla upp till dig men då du har öppet är jag upptagen och omvänt. Nästa vecka är det ju påsklov så då kanske det kan bli lite tid över från sying och renovering.
    Kram på dig Krusalotta!
    /annika

    SvaraRadera
  3. Hej hopp lilla Krusan!
    Hoppas du har det fint!
    Ville bara kika in och kolla läget.
    Kram kram Malin ♥♥♥

    SvaraRadera