tisdag 26 januari 2010

Tillbaka från formex



Hej på er!Hoppas ni har det bra.Här
är det som vanligt full fart.....
Förra veckan var vi på formex ,
inte bara en dag utan TRE...pust.Och
som vanligt när man springer omkring
mellan hallarna så hamnar jag alltid
vid det mysiga fiket med sååå mycket
gott!!Det är tur att jag älskar att träna,
då kan man ju äta extra mycket-:)

Funderar på att åka till Norgemässan och
se vad dom har att erbjuda.Det
vore ju kul att hitta nåt märke som ingen
annan har här i stan.

Imorgon har vi öppet som vanligt,och vi
hälsar alla varmt välkomna!
Kram Maria



3 kommentarer:

  1. Åhh vad spännande att se vad du köpte in. Förstår att du vill hitta något som ingen annan i stan, med omnejd, har. Men du var väl trött efter tre dagars intensiv inspiration? Kommer snart in men det är så mycket nu. Ska förresten till mässan to-fre på Matematikbiennal. Jag ska känna ifall det finns något kvar av Formex i luften.
    Kram annika

    SvaraRadera
  2. Hej gulliga Annika!Hoppas du får det lika trevligt som jag hade det..Kram M

    SvaraRadera
  3. Om osttårtan: Ta en brieost, hacka lite olika nötter, lägg dem över osten och häll på flytande vaniljhonung. Så enkelt var det. Den är väldigt god och bäst är det om osten stått framme så den är så där krämig och god. Lycka till!
    Ha det så bra så kommer jag in nån dag.
    Kram

    SvaraRadera